رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان:

انس با قرآن در زندگی از ضروریات است 

حجت‌الاسلام «سبحانی» گفت: نقش قرآن در ارتقای معنویت و اخلاق بسیار مهم است و انس با قرآن از ضروریات زندگی هر مسلمانی است.
کد خبر: ۶۲۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 11November 2023

انس با قرآن در زندگی از ضروریات است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «احمدرضا سبحانی» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی امروز (شنبه) در محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران، در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی‌ عقیدتی سیاسی این است که قرآن را در زندگی کارکنان و خانواده‌ها بیاورد.

وی ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری این مراسم و محفل قرآنی، ترویج فعالیت‌های قرآنی و فراهم آوردن زمینه‌ای برای اُنس بیش از پیش با مفاهیم قرآن است.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان افزود: از دیگر اهداف برگزاری این مراسم نورانی اعلام و ابراز همدردی با مظلومان غزه می باشد.

وی با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی بزرگانی چون امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای، گفت: این بزرگان به‌رغم کارهای بسیار زیاد، همواره فرصتی را برای ختم قرآن، بهره گرفتن از معارف و انوار قرآن اختصاص داده‌اند زیرا قرآن بزرگترین راهنما و منبع معرفتی است.

حجت‌الاسلام سبحانی استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم را از رهنمودهای قرآن برشمرد و افزود: امروز حمایت معنوی نظام اسلامی نسبت به مردم غزه براساس همین رویکرد قرآنی، اخلاقی و انسانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار